AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi|

CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
*NdB
*NdB
Moderator Global
Moderator Global

Bara Warn :  CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA   0warn10
Sex Sex : masculin
Mesaje Mesaje : 55
Banuti Banuti : 4789
Data de inscriere Data de inscriere : 19/09/2011
Localizare Localizare : Gherla/Jud Cluj
Joburi/Distractii Joburi/Distractii : Fotbal/Jocuri
Stare de spirit Stare de spirit : Bun

 CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA   Empty
MesajSubiect: CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA  CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA   Icon_minitimeVin Sept 23, 2011 12:17 pm

Eu am ales cunoscuta capcana cand merg si terro apasa un buton si se sparg cateva portiuni din drum,cam toate hartile au asa ceva din cate am vazut ...

Sa incepem,pentru incepu eu am facut o mini-mapa cu o baza ct si un drum scurt,am taiat cateva bucati din drum cu cliping tool.

Acum selectam bucatile care vre msa se sparga cu CTRL pe toate [ tinem ctrl apasat si selectam acele bucati ] , apoi apasa CTRL + T si alegem func_breakable cu urmatoarele chestii :

Name : buton1 [ orice nume vreti ... ]
Material Type : Rocks [ eu am drum din roca deci aleg rocks .. ]

Iar la Flags bifam Only Trigger ca sa nu sparga ct acele bucati

 CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA   30ndb48

Acu ne duce unde are T baza , creem un block care vrem sa fie butonul,il selectam si dam CTRL+T si alegem func_button cu urmatoarele setari :

Target : buton1 [ aici punem numele care i lam pus la func_breakable
Speed : peste 500 [ cat de repede sa se activeze capcana ]
Delay before trigger : 15 [ dupa cat timp sa fie iar butonu activ sal apesi iar ]

Iar la flags bifam Don't Move [ sa nu se miste

 CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA   Feghm8
Sus In jos

CUM UNIM UN BUTON CU O CAPCANA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: FPSCS - COUNTER-STRIKE 1.6 :: Mapping :: Tutoriale-