Eu am ales cunoscuta capcana cand merg si terro apasa un buton si se sparg cateva portiuni din drum,cam toate hartile au asa ceva din cate am vazut ...
Sa incepem,pentru incepu eu am facut o mini-mapa cu o baza ct si un drum scurt,am taiat cateva bucati din drum cu cliping tool.
Acum selectam bucatile care vre msa se sparga cu CTRL pe toate [ tinem ctrl apasat si selectam acele bucati ] , apoi apasa CTRL + T si alegem func_breakable cu urmatoarele chestii :
Name : buton1 [ orice nume vreti ... ]
Material Type : Rocks [ eu am drum din roca deci aleg rocks .. ]
Iar la Flags bifam Only Trigger ca sa nu sparga ct acele bucati
Acu ne duce unde are T baza , creem un block care vrem sa fie butonul,il selectam si dam CTRL+T si alegem func_button cu urmatoarele setari :
Target : buton1 [ aici punem numele care i lam pus la func_breakable
Speed : peste 500 [ cat de repede sa se activeze capcana ]
Delay before trigger : 15 [ dupa cat timp sa fie iar butonu activ sal apesi iar ]
Iar la flags bifam Don't Move [ sa nu se miste